Dysponujemy 2 salami konferencyjnymi o powierzchni ok. 70 m2 (z możliwością połączenia w jedną dużą o pow. ponad 140 m2) oraz dodatkową salą mieszczącą się w niewielkiej odległości od obiektu (mniej niż 100 m). Wszystkie sale są w pełni wyposażone, idealnie przygotowane pod organizację konferencji, spotkań, szkoleń czy narad biznesowych.
Nowoczesny wystrój i najwyższa obsługa w naszej restauracji sprzyja organizacji spotkań biznesowych w formalnym, a także mniej formalnym charakterze. Różnorodność menu, a także kameralny charakter tego miejsca stwarzają komfortowe warunki dla tego typu spotkań.
Do każdego wydarzenia organizowanego w naszym hotelu staramy się podchodzić indywidualnie. Na potrzeby gości jesteśmy w stanie wyjść poza standardową ofertę i w pełni dostosować się do oczekiwań.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pytania prosimy kierować:
E: marketing@lubhotel.pl
T: +48 514 014 285